Regulamin obiektu

1. Regulamin

Dziękujemy za przestrzeganie niniejszego regulaminu, który służy zapewnieniu komfortu i bezpieczeństwa pobytu wszystkich Gości Drawskich Apartamentów (nazywanych w niniejszym regulaminie „Drawskimi Apartamentami”, „Apartamentami” lub „Obiektem”) w Drawsku Pomorskim.

§1

1. Pokój w Obiekcie wynajmowany jest na doby.

2. Doba trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 następnego dnia. W wyjątkowych sytuacjach, Obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany godzin trwania doby, z uprzednim poinformowaniem Gości.

3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia prosimy zgłaszać nie później niż do godziny 9:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.

4. W przypadku chęci skrócenia pobytu prosimy o poinformowanie recepcji do godziny 11:00. W przeciwnym razie kolejną dobę uznaje się za rozpoczętą, a jej cena jest równa najniższej dostępnej cenie danej kategorii pokoju obowiązującej w tym dniu.

5. Drawskie Apartamenty uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości, a jego skrócenia – zgodnie z warunkami rezerwacji.

§2

1. Gość nie może przekazywać pokoju/apartamentu innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.

2. Osoby niezameldowane w Obiekcie mogą przebywać w pokoju/apartamencie w godzinach 7:00- 22:00 tylko po uprzednim poinformowaniu recepcji i tylko w obecności zameldowanego Gościa. W godzinach 22:00-7:00 wszystkie osoby przebywające na terenie Obiektu muszą być w nim zameldowane.

§3

1. Przebywanie w Obiekcie jakichkolwiek zwierząt jest zabronione.

2. Na terenie całego Obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia, z wyjątkiem miejsc do tego przeznaczonych. Każdy pokój/apartament jest wyposażony w czujnik dymu połączony bezpośrednio z aplikacją informującą o zadymieniu w konkretnym miejscu.

3. Jeżeli Gość nie poinformuje recepcji/osoby przeznaczonej do kontaktów z gośćmi o przypadkowym zadymieniu w trakcie np. gotowania niezwłocznie po zaistnieniu zadymienia zostanie automatycznie obciążony karą umowną określoną w pkt. 4.

4. Kara umowna za złamanie każdego z powyższych punktów §3 wynosi 500 zł za każdy stwierdzony przypadek i zostaje automatycznie doliczona do rachunku Gościa.

§4

1. Drawskie Apartamenty świadczy usługi zgodnie z przyznaną kategorią i przyjętym standardem obsługi. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących jakości świadczonych usług prosimy o ich zgłaszanie w recepcji/osobie przeznaczonej do kontaktu z gośćmi, co umożliwi Obiektowi niezwłoczną reakcję.

2. Obiekt ma obowiązek zapewnić:

a. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo danych osobowych oraz tajemnicy informacji o Gościu,

b. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie świadczonych usług.

§5

1. Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw dokonywane jest podczas nieobecności Gościa lub w czasie jego obecności, jeżeli wyrazi takie życzenie lub zgodę.

2. Przedmioty pozostawione w pokojach/apartamentach przez wyjeżdżających Gości, za ich zgodą będą wysyłane (na koszt odbiorcy) na wskazany adres. W przypadku braku takiej dyspozycji Obiekt przechowa pozostawione po wyjeździe przedmioty przez okres 7 dni. Po tym okresie zostaną one przekazane na cele społeczne bądź publiczne lub zutylizowane.

§6

1. Drawskie Apartamenty ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług na zasadach określonych odpowiednimi przepisami kodeksu cywilnego – art. 846-849.

2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.

3. W pokoju zabronione jest przechowywanie ładunków niebezpiecznych, broni oraz amunicji.

4. Parking Obiektu jest niestrzeżony oraz udostępniany Gościom bezpłatnie.

5. Drawski Apartamenty nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu lub innego pojazdu oraz rzeczy w nich pozostawionych.

§7

1. Gość ma obowiązek zapoznania się z wyposażeniem pokoju oraz zachowania go w stanie nienaruszonym.

2. Gość powinien zawiadomić recepcję/osobę przeznaczoną do kontaktu z gośćmi o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

3. Każdorazowo opuszczając pokój Gość ma obowiązek należycie go zabezpieczyć, tak, aby dostęp do niego osób trzecich nie był możliwy. W czasie nieobecności Gościa w pokoju drzwi i okna powinny pozostać zamknięte.

4. W Apartamentach obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia i używania wentylatorów.

5. W przypadku stwierdzenia posiadania przez Gościa w pokoju/apartamencie wentylatora obsługa poinformuje Gościa, o konieczności jego natychmiastowego usunięcia lub na życzenie Gościa przechowa sprzęt i wyda go właścicielowi w dniu wymeldowania Gościa.

6. Gość nie może bez zgody osoby przeznaczonej do kontaktów z gośćmi samodzielnie przestawiać wyposażenia pokoju/apartamentu. Jeżeli taka sytuacja zaistnieje Gość ma obowiązek przywrócić pokój/apartament do stanu w jakim go otrzymał.

7. Na teren Obiektu Gość nie może bez zgody osoby przeznaczonej do kontaktów z gośćmi wnosić dodatkowych mebli, sprzętów agd i rtv.

8. W przypadku stwierdzenia posiadania przez Gościa w pokoju/apartamencie wyposażenia, o którym mowa w pkt. 5, obsługa poinformuje Gościa, o konieczności jego natychmiastowego usunięcia lub na życzenie Gościa przechowa sprzęt i wyda go właścicielowi w dniu wymeldowania Gościa. Jeżeli rzecz jest zbyt duża a Obiekt nie ma możliwości przechowania jej Gość jest zobowiązany do przechowania rzeczy poza terenem Apartamentów Drawskich na własny koszt i odpowiedzialność.

9. W obiekcie obowiązuje zakaz używania zawieszek zapachowych do muszli wc, ze względu na możliwość zapchania rur kanalizacyjnych plastikowymi elementami. Dozwolone są żelowe odświeżacze naklejane na muszlę wc.

10. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu powstałe z jego winy lub osób go odwiedzających.

§8

1. W Apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 6:00.

2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Obiektu nie może zakłócać spokoju pobytu oraz bezpieczeństwa innych Gości.

3. Obraźliwe lub agresywne zachowanie wobec pracowników Obiektu nie będzie tolerowane.

4. Drawskie Apartamenty może odmówić przyjęcia osoby, która rażąco naruszyła regulamin, w szczególności: wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub Gości, wyrządzając szkodę na osobie Gościa, pracownika Obiektu lub innych osobach przebywających w Obiekcie albo też w inny sposób zakłóciła normalny tok funkcjonowania Obiektu.

5. Obiekt będzie odmawiał dalszego świadczenia usług osobie, która narusza zasady określone w §8 bez prawa do zwrotu poniesionych kosztów.

§9

1. Ze względów bezpieczeństwa przeciwpożarowego w czasie nieobecności Gościa sprzęty takie jak: czajnik elektryczny, klimatyzacja, wentylator, telewizor czy kuchenka elektryczna powinny zostać wyłączone.

2. W wypadku zauważenia pożaru należy w miarę możliwości zawiadomić o zagrożeniu personel obiektu i skierować się do wyjścia zgodnie z instrukcją wskazującą kierunek ewakuacji. Odpowiedzialność za ewakuację budynku, do czasu przybycia straży pożarnej, ponosi personel Obiektu.

3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju/apartamentu. Wyjątkiem są zasilacze do urządzeń RTV, telefonów oraz laptopów.

4. W przypadku wywołania fałszywego alarmu pożarowego poprzez nieuzasadnione użycie przycisku ręcznego ostrzegania (ROP) Gość zostanie obciążony karą umowną 1000 zł. Kara zostaje automatycznie doliczona do rachunku Gościa.

§10

1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że administratorem danych osobowych jest Firma Handlowo-Usługowa „Jolka” NIP 6740000164.

2. Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich.

3. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez czas określony w przepisach prawa.

4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez Drawskie Apartamenty.

5. Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców: – firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej; – firmom świadczącym usługi obsługi księgowej; – firmom świadczącym obsługę prawną.

6. W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

7. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie Drawskich Apartamentów lub za pomocą skrzynki mailowej poczta@jolka.com.pl

§11

Goście meldując się w Drawskich Apartamentach potwierdzają zapoznanie i zobowiązują się do przestrzegania Regulaminu. Regulamin obowiązuje od dnia 13.06.2024 r. do odwołania.

Dyrekcja Drawskie Apartamenty